Perempuan Ni Kurang Ajar!!!

Hari ni sy nak kongsikan sesuatu yang menarik perhatian sy sendiri sebagai seorang anak sabahan. Entry kali ni agak memanaskan pada anak2 sabah & sarawak Jom tengok screen capture yang diambil dari rakan Facebook.



Sumber : Facebook

Korang nampak kan kenyataan berani minah ni. Sy rasa budak ni tak cukup akal, cacat agaknya. Adakah dye tak sekolah?? rasanya mesti ada sebab dye berani cakap macm tu, tetapi takkan hanya segelintir orang tapi nak salahkan semua orang. Pada pendapat saya sendiri, Perempuan Kurang ajar ni wajar memohon maaf secara terbuka sebagaimana ia membuat kenyataan yang tidak menghormati perasaan seluruh orang dari sabah & sarawak secara terbuka. Dalam hidup ni, kita akan berjumpa dengan pelbagai macam ragam manusia, so tak hairanlah juga ada orang yang pendek akal macam ni.
Cuma tak perlulah menghina orang yang tidak berkaitan dalam hidup dye. Adakah dye hebat sangat?? kaya sangat?? berjaya sangat?? lawa sangat?? agak2 la dik oii,, mulut tu ada insuran agaknya..jangan hanya kerana kenyataan panas ni mulut dye koyak nanti..cacat seumur hidup insuran pun takde gune lagi. Nak kutuk-kutuk tak bertempat, tak sedar diri, dye tak tau ke berapa besar sumbangan hasil kekayaan dari sabah & sarawak terhadap ekonomi Negara.
Satu fanpage telah dibuat agar Minah ni memohon maaf secara terbuka, Untuk melihat page tersebut Boleh klik di sini atau di sini
Nak kutuk muka orang konon. Dye tak ingat da kutuk ciptaan Allah. Tak sia-sia dapat dosa.
Biar kita buruk rupa asal jangan buruk perangai.

Klik di sini untuk mengetahui rahsia internet Free

0 Budak Sudi Komen:

Blogroll

Busuk.Org