DOA PENYERI & PEMANIS WAJAH

DOA INI MUJARAB, SEBAIK BAIKNYA DIBACA SETIAP PAGI JUMA'AT SEBELUM KELUAR RUMAH.
Di sini saya kongsikan, salah satu Bacaan doa penyeri wajah yang sering diamalkan untuk tujuan yang baik. Tak perlulah membazir duit untuk tujuan rawatan kecantikan yang mahal. Cukup dengan hanya satu ayat penyeri mampu membuat diri lebih berseri, pakai bedak sikit-sikit pun dah Ok ^^ 

Cuba tengok awek ni, berseri je muka die kan? 
Sebab dia mengamalkan doa ni la..

Dikatakan, kebanyakan artis kita mengamalkan doa yang sama. Tengoklah artis kita walaupun dah berusia tapi nampak awet muda kan ^^



Doa pemanis muka ni lebih afdal lagi kalau dibaca 3 kali sehari sebelum memakai bedak atau alat 2 solek atau minyak rambut & barang perhiasan yang lain.

Doa ni telah di rumikan, pastikan bacaan adalah mengikut ejaandengan tepat. Hafal dan tarik nafas dalam dalam dan hembus.

Selepas itu. Baca kuat-kuat, kalau boleh biar orang lain dengar. Tak salah kan berkongsi sesuatu yang baik kan?...harap jangan disalahgunakan ye ^^




~Amalkanlah setiap hari~Selamat mencuba~





" Bismillahirrahmanirrahim








minyak si tuang tuang,








ku tuang dalam kuali,






muka ku macam beruang,






semua orang gerenti lari.






kuang.. kuang..kuang"



hehehe...semoga bertambah manis...
senyum selalu, jangan nakal2 ^^

Saya pun terkena =P

 Klik di sini untuk mengetahui rahsia internet Free

2 Budak Sudi Komen:

nur cahaya said...

huhu..beria je bce smpai abes..nt jgn lupe lepak2 blog cahaya..komen sekali ea..
nurcahaya0812.blogspo.com

Nash said...

hahahahahahaha... buduh.......

Blogroll

Busuk.Org