BIAR BURUK RUPA, JANGAN BURUK PERANGAI

Gambar Ihsan Cik Google

Pada suatu hari, seorang jejaka yang tak berapa hensome tapi perasan je lebih ingin mengayat aweknya supaya dia dapat tidur dengannya~ klik disini 
Jejaka : Awak, saya ada satu teka teki.... 
Awek : Apa dia? 
Jejaka : Apa benda, tiada kanan atau kiri, tiada atas tiada bawah, tiada tengah tiada tepi, tiada awal tiada akhir ? 
Awek : Ish, tak tau lah, I give up. 
Jejaka : Itulah cinta saya pada awak.... 
Awek : Betul ke.... he he he. (merah gak lah pipi dia) 
Jejaka : Awak, sudi tak awak temankan saya di rumah malam ni? 
Awek : Boleh, tapi awak kena jawab teka teki saya dulu... 
Jejaka : Ok 
Awek : Apa benda, bila dipegang sedap, tapi bila dirasa tak sedap? alahh macam awak tak tau pulak... 
Jejaka : Emm, tak tau lah awak..(respon baik punya) Yahooo (^0^)
Awek : Jawapannya, Itulah tapak tangan saya, lalu awek tu melempang jejaka tak hensome itu dan terus blah.. Yesss (da kene penampar) ^^,
Moral cerita~ hindarkan perkara yang boleh membawa ke arah kemaksiatan & zina, jadilah insan umpama berada di dalam bekas kaca~ hanya seseorang yang layak sahaja yang mampu memilikinya & bukan kerana nafsu semata-mata ehehe ^^
komen sikit yer~ klik disini

0 Budak Sudi Komen:

Blogroll

Busuk.Org