Ni Jimat atau Kedekut??

Gambar Ihsan Cik Google
Hye salam semua, maaflah lama dah tak update, biasa la urusan hidup & kerja takkan lari dari hidup, nasib baiklah tuan rumah bercuti hari ni, so tuan rumah ada la masa sket menjenguk blog ni ^^ Baiklah untuk kali ni tuan rumah nak kongsikan sesuatu yang tuan rumah sendiri dapat tahu masa pasang kipas kat rumah tadi, terkejut & heran jugak la..hehe jom tengok gambar yang tuan rumah sempat ambil ni..


Haa~ apa pendapat korang semua?? benda ni adalah salah 1 bahagian kipas siling.

ni kedekut ke jimat ni? tuan rumah rasa pelik jugak la sebeb nak kata benda ni murah tak la jugak, ni dah jenama KDK, produk yg approve pilihan JKR lak tu buat macam ni..hehehe kelakar la pulak tengok camni, rasa macam tertipu pun ada, tapi takpe la..hahaha ^^

Sudi2kanlah komen yer ^^

1 Budak Sudi Komen:

Izzah Ab Aziz said...

ya Allah ! tak sangka pulak. itu kedekut, sanggup membahayakan keselamatn pengguna. apedarr..

Blogroll

Busuk.Org